sunnuntai 13. lokakuuta 2013

En tiennytkään olevani hipsteri,

... mutta olen silti.

Jo aiemmissa postauksissa mainitsemani flipperi"simulaattori" Pinball Arcade nimittäin ilmoitti (kohdassa October 12th 2013) eilen, että Class of 1812 sisältyy heidän seuraavaan julkaisuunsa, Table Pack #19:ään.

Olo on ristiriitainen, koska toisaalta tämä on todella siistiä, ja on erittäin kiva päästä noin kuukauden päästä pelaamaan "omaa pöytäänsä" digitaalisena versiona myös ilmaissimulaattori Visual Pinballin ulkopuolella.

Mutta toisaalta kohta koko maailma pääsee pelaamaan Minun Flipperiäni. Se on minun ja vain minun. Haluan olla uniikki unikorni enkä mikään sellout-luopio. Hipsteri mikä hipsteri.

Vielä hämmentävämpää on se, että Gottlieb-koneiden digitalisointiäänestyksessä Pinball Arcaden faniyhteisö oli äänestänyt Class of 1812:n sijalle kaksi! Tämä oli minulle ihan oikea yllätys; olin kuvitellut Internet Pinball DataBasen arvosanan perusteella, ettei Class of 1812 olisi missään mielessä pidetty laite.

Ongelma taitaa olla siinä, että vaikka Class of 1812 onkin Gottliebin SS-koneiden kolmantena arvosanansa perusteella IPDB:ssä, Gottliebin arvosanat ovat vain yleisesti ottaen melko kuraa muihin valmistajiin verrattuna.

Mutta ei se mitään; kiva tietää, että oma söpö flopperini onkin paljon parempi peli kuin olin kuvitellut. Voisikin sen kunniaksi mennä hakkaamaan sitä parin pelin verran, ennen kuin korjailen vielä pikkusen maalityötä illan pimentyessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti